07/06/2010

ku doakan kejayaan korang~

assalamualaikum..
subhanallah, alhamdulillah, allahuakbar..
selawat dan salam ke atas junjungan kita nabi muhammad S.A.W..

entri ni aku tujukan khas kepada senior2 aku yang akan menduduki peperiksaan akhir pengajian pada 9hb nanti.. peperiksaan yang akan menentukan jatuh bangun mereka selama 3 tahun di bumi anbia' nie.. tarikh tu jugak sama ngan tarikh aku 'terbang' ke mesia.. dan disebabkan ini, mereka tak dapat nak join aku untuk ke epot.. sedikit sedih di situ (T_T).. haha.. *bajet!*.. tapi kerana aku seorang yang memahami, aku tak kesah sangat.. yang penting dorang kena jawab exam betol2.. inilah sifat seorang junior yang sangat prihatin terhadap senior2 nye..
wakaka~*sila sekeh kepala saya wahai abang2*

aku taw mereka sekarang diselubungi rasa cuak yang teramat sangat.. paham2 la bai, exam penting gila uh.. kalo tak lepas, kena duk lagi setahun.. nak ke? kalo setahun tu dikaitkan dengan alam perkahwinan, sudah berapa bini anak dorang dapat? tambah2 lak dorang ni sumer sangat caring terhadap penjagaan tenaga batin.. sebagai contoh, taley minum air terus lepas makan, taley minum ais terlalu banyak, dan mereka juga mengamalkan air suam.. nampak tak? insyaAllah sape yang jadi bini dorang nanti kena jadi kilang proses anak.. hakhakhak..



"Wahai Tuhanku, kurniakanlah kami fahaman nabi-nabi dan hafalan para rasul serta mendapat ilham dari para malaikat yang hampir denganMu, juga kurniakanlah kami kesihatan.. wahai Tuhan yang amat pengasih.."



"Ya Allah, persiapkan kami mengenai dengan urusan kami dengan petunjukMu, maha suci Tuhan yang tidak pernah tidur dan tidak pernah lalai.. Wahai Tuhanku, ingatkanlah aku apa-apa yang aku lupa.."



"ya Allah kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada' dan kehidupan orang2 bahagia serta kemenangan mengatasi musuh"

abdul qahhar

mahfuz suhaimi

ahmad bukhari

ikram nawi

anas sari

fakhruddin zurajali

ariff yusoff

abdul mun'im

lokman hamidi

bittaufiq wa najah~


jumpa lagi lepas raya~
korang beraya kat mesir, aku kat mesia.. hooray!!~


assalamualaikum.. babai!


Thank you for reading this entry !

17 comments:

Hizami Rahim said...

oh.
raye kat mesia?
datang la rumah ku raya kedua.
insyaAllah ku takde kat rumah masa tu wakakaka.

Cap Api said...

dapt raya kt malaysia.. bagus2..

semoga senior kamu berjaya... :)

reen_sofee said...

asal ko raya kat mesia lak?
huhuhuh
wow!
gile tekun study!
all the best yeah!

ubibadok said...

hahaha..aku minat gilo ikram nawi...rambut dio jd idolaku....kekekke

kembatolo™ said...

hizami.
umah ko katne doe..?
kalo jauh aku pun tanak pegi..hahhaa

kembatolo™ said...

cap api.
apsal bagos?hahaha..

tengs~

kembatolo™ said...

reen_sofee.
aku raya kat meisa sebab aku balik bercuti la..haha

tekun sebab aku nak amik gambar la tu..sbenanye tak pon..hak3

kembatolo™ said...

ubi badok.
gilow..jadi idola nah ko?dasat oh..!~hahahaha

ibnubaba_04 said...

perkkh..jenior solehah la lu bai sbb doakn kejayaan utk kami..hehe
kami warga sernior tumpang bangga ngn lu bai..haha..

semoga ko pn selmat smpai la mesia.. = )

kembatolo™ said...

ibnubaba.
haha..kembang da ni bro..

insyaAllah~

Atiqah idrus said...

slmt pulang. (:

kembatolo™ said...

atiqah idrus.
tengs~

I n n z said...

jgn wat2 lupe dtg umah aku ak.
tak kire dtg gak.
tade alasan xD

kembatolo™ said...

innz.
umah ko katne?ade lam peta tak?
kalo tade, susah kot nak pegi..haha

I n n z said...

kat semban.
ade jeh.
nanti aku buat peta, bg kat ko.
ko kene dtg gak.
lalaal ~

kembatolo™ said...

innz.
jauh kot kat semban tu..
masak r aku nak pegi..ko sponsor tiket eh?haha

shazwani saari said...

ustaz izzudin dekat azhar amek apa? usuludin? qiraat? lughah?

Related Posts with Thumbnails