08/03/2010

ehem²..dgn ini,aku memperkenalkan diri..

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang..selawat dan salam ke atas nabi muhammad S.A.W..nabi terakhir yg mnjd ikutan..dgn ini,aku merasmikan blog akuh..!huu~terujenyer.. :))

wah3..!da mcm ucapan rasmi plak..haha..tuk makluman kekorg,ni post aku yg 1st..sbb 2 r kne formal skit..tuk dpt berkat la katakan..ngee~..ok2,aku cepatkn skit aku nye entry nih..nme aku mohamad izuddin bin rahim..kalo kt ic,mmg sebijik tulis mcm 2..xcaye?!korg tgk r ic aku..ade ngan umi aku..pegi r mintak kalo nk sgt..huahuahua..

ekceli,aku tataw nk wat ape ngan blog nie..sje suke2,gatal tangan nk bwt..tgk sume membe2 ade blog,terase la nk buat gak..gedik!..walopun aku taw bakat menulis aku berada di bwh takat beku..siap ade negatif ag..hakhakhak..tp tape la,stakat nk membebel,bole jew..blom cuba blom taw kan?da cuba,kompem malu..haha..

Da2,aku nk stop kt cni je..post mula2 tayah r panjang2..t kang meluat lak korg bace..standard biase la..muqoddimah,xperlu berjela-jela..spatah dua cukup r..*cukup x sepatah dua aku nieh?*hee~
Lastly,(ceh!cam wat essay BI lak)smoga aku n korg sume dapat amik manfaat dari blog aku nie..yg baek datangnya dari Allah,yg buruk 2 dari aku sndri..kalo salah ke,terase ke,nk marah ke,gtaw la..*tu pn kalo aku nk layan*haha..sme2 kte baiki diri..asslmualaikm..!
Thank you for reading this entry !

No comments:

Related Posts with Thumbnails