20/03/2010

Da pendek da..

uwaa..~
Sedih,frust,kecewa,..
Semuanya bercampur menjadi satu..blablabla..
Apehal ngan matematik aku nih,da terang2 kat ctu ada tiga(sedih,frust,kecewa),cane leyh jd satu?xke pelik nmenye?haih..!kompem math darjah satu fail..hak3

Hello3x..ada orang x?weyh..!call aku,pastu tanak cakap..!da la xbg salam..keju pnye orang!*ciplak ayat,sori~<--penah x korg berada lam situasi yg cenggini?msti penah kn?tuk pengetahuan korang,2 senanye pggilan yg nk mengesahkan korg laki ke pompuan jek.Ada 2 kemingkinan kat cni.. Pertama,kalo yg call 2 laki,n anda plak pompuan,langkah sterusnye msti disusun (laki 2 yg ckp r),tp kalo yg call 2 laki,dan anda jgk laki..paham2 jela. Sama gak kalo sebaliknya. Jadi,buatlah andaian korg sendiri..hoho.. Leyh caye x teori aku nih?xcaye suda..tp ni diperakui oleh jabatan agama islam selangor taw..hahaha..

Ape kemendenye aku merapu nih..korg jgn layan yg kt atas uh..tade kne mngena pn ngan aku sbb bukan aku yg taip..ade r makhluk laen yg merasa tangannya gatal lalu wat intro mcm 2..sewel agaknye..haha..

Ayoyo!salam lupa mau bg la machaa..Asslamualaikm..apa khabar maa..?sihat ka?sakit ka?sudih ka?gumbira ka?*sila amik berat pasal dri masing2*tingtong~

Aku nk ucap takziah kpd kwn yg bru je jd kwn aku kt fesbuk..pasal kwn dye yg bru je meninggal beberapa ari yg lepas kt alexandria,egypt..takziah bebyk..sblm ni tataw nk tuju kt sape takziah aku nih,tp skrg kre kamu la yg jd sasaran ea..?semoga roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 mukmin..insyaAllah..

Kwn dye ni muda ag..bru nk masuk,o bru je msuk 20..mude kn?tp 2 la,kalo da namanye ajal,xkn dilewatkan mahupun diawalkan walopun SESAAT..sharp!on time!!

Haa!cuak r 2..kalo da taw cuak,prepare la awal2 ag bekalan nk pegi sane tu..tayah nk tggu tua bru nk wat amal..korang jamin ke leyh idup smpai korg leyh dapat status tua 2?jawab2..!
*korang kt cni bermaksd aku..so,jgn mngade nk tocing2*

Yang sebenar-benar-benarnya,aku cuma nk gtaw yg aku da potong rmbut je lam post ni..kire imej da berambut pendek r ni..(macamla rambut aku dlu 2 pnjg sgt)muahaha~
tp ntah camane,post yg sepatutnye pnjng sejengkal boley jd sekilometer..mmg da kne taruk butang 'stop' kat jari aku neyh..haha..

Nak stop da ni..matlamat da berjaya dicapai..maka,dengan ini,aku dgn rasminya mem'blah'kn diri..asslamualaikm..

pakai cap sbb rmbut pnjg je nih.minum plak sbb haus r..ape daa.!haha
Thank you for reading this entry !

2 comments:

budop =P said...

jari nga mulut samo jahsss...
xdop sign breti...
gerok jh sokmo...ni la nme nye izuddin rahim..

kembatolo™ said...

whoa..!izuddin rahim seorang yg sopan oke!
katanye..hahaha

Related Posts with Thumbnails