29/09/2011

Entry Keseorangan

Assalamualaikum.



Hai! Ada lagi tak manusia-manusia yang belum tido? Jemput baca entri ni eh kalau ada yang masih bersengkang mata study tuk final(lah konon) Hahaha. Okay. Ni cuma random update. Takde tajuk khusus atau isi yang serius. Santai-santai sambil korek hidung pun boleh. ;)



Baik. Masuk hari ni dah 3 hari aku tinggal seorang diri kat rumah yang tak berapa nak besar ni. Dan ini bermakna dah tiga hari aku tido sorang, takde peneman. Selain itu, hari ni jugak dah masuk hari ketiga aku makan nasi sekali sehari. Tu pun makan kat kedai. Tak kuasa ai nak masak! Confirm berat orang taff ni makin turun kan? Hoi senang gila berat kau turun. Nak naik kemain susah! Lempang kang.. -.-"



lonely



Apa yang aku nak cite sini ialah bila hidup kau dah selalu berteman, otomatik kau akan rasa kekok bila duk sorang. Serius. Tambah-tambah lak bila kau kembar. OHMAII.. Rasa bosan nak mampus duk sorang ni. Nak borak, nak ngumpat, nak buat biol semua takde teman. Ikutkan hati nak je borak sensorang tapi kalau buat betul-betul kang nampak bunguk sangat aku ni. Belum cecah tahap desperate camtu lagi kot. wakaka. Mekaseh kepada bbm(tetibe).



Kalau ada yang tanya apsal aku duk sorang, ni jawapan. Izwan ngan ummi aku ada kat kuantan temankan abah aku yang masih belum sihat sepenuhnya. Aku pulak terpaksa balik rumah kerana urusan kerja. Ececey.. Feeling korporat kejap taip "URUSAN KERJA" tu. lalalala~



Oklah. Itu je update kali ni. Rasa menyesal baca entry ni? Memang patut, entry ni takde pape. Kan dah gtau awal-awal tadi. Jangan memandai nak salahkan mak ye jah? Mak siku 6pacs kau nanti, baru mandul 7 keturunan. HAHAHA. Okbai~



*duduk sorang ni buat aku rasa nak kawin.(motif entry) xD



ni lonely stage last kot. hahaha

Thank you for reading this entry !

11 comments:

nur_syu said...

ooooo...

y i e n said...

bestnyer kalau ade kembar kan? tp time kene pisah camni, x best lah, hehe~

Anonymous said...

mana bini angan2 ko? kikiki :P

saperakue said...

makan sekali sehari konon.. padahal setiap sejam makan kan?? =D

DanieL AdiE said...

Picture monyet tu serious sgt sesuai ngan entry ko ni..

So, kwn la ngan monyet..haha

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

cantek blog kamu..kembar ea,..,besh nye..jempot singgah blog sy eh

cik kiwi's said...

nah amek la lemak saya sikit. kemain payah nak turun berat ni....

Unknown said...

motif=nak kawen rupanya..

anamizu said...

kawen arr cecepat bro.
ramai gurl menunggu tu..
ko jgn tunggu lelame :P




cik ana.

Anonymous said...

often laugh.. mmg nk tergelak la bce entry ni!!

diazurain said...

dah agak dah motif entry neh..^^..sila kawen ea

Related Posts with Thumbnails