05/08/2011

Tips Nak Dapatkan Banyak Pahala di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum. Nak tips eh? Kejap...


Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad. Allahumma sholli 'ala sayyidina muhammad.


Bukan susah pun nak buat pahala. Ye dak? kehkehkeh.


*tu baru 20. kalau kau seorang yang tamak, sila tambah sendiri. ulang sampai berbuih mulut lagi bagus. orait? ;)



Thank you for reading this entry !

7 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

betul tu (^____^) pahala paling senang nk dpt! .. klau senyum kt org lain pun dpt jgk pahala jgk kan..

selamat berpuasa (^___^)

Hizami Rahim said...

:)
setuju.

Pearl Kaz said...

oh... bile bace tu, sekaligus berselawat sekali.. ngee~ =D terima kasih...

zEri sAfEerA said...

hehe :D

KuNanGKuNanG said...

mmg mudah nak dapat pahala kan? tringat dulu masa dalam perjalanan ke sek naik basikal dari rmh sampi sek sy selawat. Alhamdulillh dah keje ni pun still lg teruskan. time cop chq, selawat gak.kalau 1 hari ada 300 chq, 300 kali la selawat...:)

syakey said...

mmg buat kebaikan sangat mudah tapi manusia tetap pikir 1000kali nk buat kebaikan ke tak -__-

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

selamat beramal! ^^

Related Posts with Thumbnails