02/06/2010

KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL..!!


assalamualaikum..
salam sejahtera ke atas kamu wahai umat islam semua..
semoga kamu berada dalam rahmat Allah, dan sentisa dilindungi walau di manapun kamu berada..

marilah kita sama2 menjayakan kempen ni.. walaupun kita hanya blogger picisan, tapi kita tetap berusaha untuk mengecam israel.. jangan tengok pada hasil, tapi pandanglah pada usaha.. walau sekecil manapun usaha kita, Allah tetap mengetahuinya, kerana Allah tidak menilai pada hasil tapi Allah menilai pada usaha kita..

"sesungguhnya, burung hud-hud juga berusaha untuk memadamkan api tatkala nabi Allah Ibrahim A.S dibakar.. tidakkah engkau fikir, apakah terdaya bagi seekor burung untuk memadamkan api yang marak dengan hanya setitis air?"





kami bersamamu palestin, walaupun ianya hanya doa..


jari jika digengam, terhasillah penumbuk yang mampu menjatuhkan sesiapa saja yang jadi penghalang.. begitulah diibaratkan kita umat islam, jika kita bersatu, kita ibarat penumbuk.. KERANA ISLAM KITA MULIA.. SAMA2 KITA BERSATU..


keamanan milik kita semua


doa adalah senjata..rendahkanlah hatimu demi saudaramu wahai umat yang mengaku TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH..



"orang-orang yahudi dan nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. katakanlah : "sesungguhnya petunjuk ALLAH itulah petunjuk(yang benar)". dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka ALLAH tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu". [ al baqarah : 120]
Thank you for reading this entry !

12 comments:

Anonymous said...

setuju!

Reen said...

join it too bro!
sokong!

ThiSbee said...

salam,
Allah sentiasa bersama kita..
jom2 doa reramai andai hny itu yg kita mampu..

saperakue said...

salam,
sokong jugak...

Fatin Aliyya said...

totally agree..
semoga Allah sentiasa melindungi para mujahiddin.amin...

Anonymous said...

sudah join!
mereka bukan orang lain.
mereka saudara kita. saudara seislam kita.


semoga Allah melindungi mereka di sana. amin..

Hizami Li said...

support this!
haha.
;)


*bingit pulak lagu kat blog kau. haha.

Anonymous said...

boikot barangan natey kapir israel laknatullah..

Iz Phaeez said...

Disebut dlm hadis yg diisnadkan oleh Imam Ahmad, & Imam Tirmize, dari Ibnu Abbas "Israil itu adalah Nabi Ya'qub 'alaihis salam(gelaran)".rujuk Surah Al-'Imran ayt 93. Kata Imam Tirmize hadis ni Hasan Gharib. Sy menyeru smua sahabat apabila kta m'cela Yahudi jgnlah m'babitkan nama Israil krna ia adalah gelaran pd Nabi Allah Ya'qub alaihis salam. Tujuan Yahudi meletakkn nama ngaranya dgn Israil jga adlh b'tujuan utk kita m'cela "Israil-Nabi Ya'qub" itu ats kekejaman Yahudi k ats umat Islam. Ingt, matlamat tdk m'halalkan cara. Sama2 kita muhasabah dan beristighfar.

Pacifist said...

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

MOFASAD said...

terima kasih kerana sudi membantu kempen kami :)

Arin Ahamad said...

hai izuddin..pestime dropped komen here..well sy baru tau org ramai gne picprofile mereka warna hitam tu sebenarnya utk mengutuk si israel..huhu..maha kutuk si zionis ni..

Related Posts with Thumbnails