10/04/2010

1st time..






  1. Thank and link the person who gave you the award.
  2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
  3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.
  4. State 7 things about yourself.

Ibu-ibu, bapak-bapak, siapa yang punya anak, bilang aku, aku yang tengah malu, sama teman-temanku, karna cuma diriku yang tak laku-laku.. Pengumuman-pengumuman, siapa yang mau tahu aku sudah dapat award..lalala~

Ehem2.. Assalamualaikum.. Awak sehat? Da makan? haha.. Awak, kita nak tanya nie,.. Awak nampak tak apa kat atas tu? Boley baca tak? Baca kuat2 okay? Saya nak dengar.. Hakhakhak.. Gedix tak? Jangan biarkan muntah anda berkeliaran yee..

Hurm.. Sebelum aku promote dorang yang da bagi aku award nih, wajiblah bagi aku wat cerita sikit.. Alkisahnya cenggini,. Sebenarnya, aku da dapat mende nih beberapa hari lepas.. Kalo bukan hari pun, mungkin minggu kot..haha. Tapi kan, aku tataw nak buat ape ngan mende nih.. Nak wat masak lemak pun, sure da tak boley kan? Pastu, aku tanya la si pemberi nak buat ape ngan sume nih..? Biasa la, 1st time dapat.. Bersorak bagai menang anugerah bintang popular da.. Dye pun bagi la jawapan yang menggelikan urat saraf pinggang aku.. Jawapan yang tade dalam skema.. Mungkin dye ingat aku maen2 kot.. Tuk pengetahuan anda (si pemberi), soalan daku ari tu adalah serius..hahaha. Noktah~ cerita tamat..

1. Tengs bebanyak miszcahye dan najihah iman sebab bagi award nih.. Walaupun diri ni masih tak reti nak wat ape ngan sumer nih.. Tapi pelik jugak, blog aku yang itam legam ni boley gak jadi BEAUTIFUL BLOGGER? Kompem dorang ni rabun warna..hakhakhak.

2. Hamboi..! Takkan nak sampai 15? Bapak banyak tu.. Tade diskaun ke? 50% pun ok la.. yep? Okeh! Aku bagi 7 ½ jela.. Sebab inchik award da setuju nak bagi diskaun..haha
-irine nadia marcello (awek cun)
-mira uttika (gadis cute)
-nurul nadia (dara pingitan)
-aizul marcello (jejaka kacak)
-hafizin jamil (teruna tampan)
-hilmi hamdan (lelaki budiman)
-azmir azri (jantan perkasa)
*maaf sebab aku kasi 7 je, yang ½ ag, aku tak reti nak letak cane.. kira halal la ea?haha*

p/s - Jangan pikir yang bukan2 ye.. Dorang ni je yang aku wat bookmarks kat laptop hensem aku.. sebab tu la aku amik dorang.. Tade niat sampingan okay!..haha

3. Hadui..!~ Kena contact pulak ke? Penatnya dapat award nih.. menyesal!~*gurau2* Nasib baek la aku ni spesis yang sangat 'rajin'.. Terpaksa la aku usaha tuk penuhkan syarat award nih..hua3. Contact ikut mimpi boleyh tak?ngee~

4. Fuh..!~ Ni syarat last.. Tak sabau nak merdeka nih.. Nampak da bayangan tilam aku lam kepala otak nih..haha. Nak 7 je kan?
  • aku de seorang kembar yang sangat gedix.. bukan saje gedik, malah sumer yang burok2 ada kat dye..haha*unsur dengki sikit2*
  • aku seorang yang suka TIDO.. tapi akhir2 nih susah SIKIT nak tido..
  • aku seorang yang suka MAKAN.. pape je, asalkan boley kunyah n boley masuk perut, aku bantai..
  • aku seorang yang suka berCAKAP.. hobi dikala boring, membebel ngan kembar kot.. Tak pun gado ngan dye..perang mulut..haha
  • aku seorang yang suka meNGAJI.. sebab da jadi kewajipan tuk orang 'macam' aku..
  • aku seorang yang sangat meMILIH..(taley cakap r tang mana)
  • aku seorang yang tak suka TIDO MALAM dengan pasang lagu.. nak dengar bunyi kipas je kalo boley.. tapi tido malam je cenggitu, siang takpe..haha
Hooray..!!~ Da abes la.. mintak diri dulu.. Assalamualaikum..
Au revoir~
Thank you for reading this entry !

4 comments:

Anonymous said...

hahah...sayo pun tu'pe banggo la..!!!
go...fin..chayok3!!

miszcahye said...

is it me???haha sori din...haha
geli ek urat saraf pinggang tu???ekekeke

p/s : malu i...haha

kembatolo™ said...

--> anonymous
sama2 berbangga atau bangga bersama-sama?haha..tq,tq,tq..

--> miszcahye
tidak tujukan kepada sesape..tapi kalo terase,itu yang terbaek!!~haha..

miszcahye said...

grrrr untuk din...aummm

Related Posts with Thumbnails