12/01/2012

Ragam Anak Buah #4

Err tak abis lagi pasal anak buah? 


Okay. Disebabkan kau dah bosan baca entri pasal anak buah, aku akan cuba hasilkan entri anak buah banyak banyak. Lagi kau tak suka baca, lagi banyak aku update pasal tu ok? Pelik kan? Biasalah pelik. Kena pelik baru jadi unik. huahuahua


Dengan ini aku mengisytiharkan bahawa bilangan anak buah aku dah bertambah. Semalam kakak ipar aku dah selamat bersalin (alhamdulillah). Anak lelaki.


Jadi sekarang bilangan anak buah aku secara rasminya jadi... Err bape orang hah? Jap, aku kira jap..


5 + 1 + 2 + 3 + 2 = ??


Kau tolong jumlahkan boleh? Aku ada alergik dengan nombor. Jadi susah sikit nak kira. Kejap ea, aku g amik ubat jap..


*amik kalkulator saintifik*
(hamboiii setakat nombor camtu kalkulator biasa pun dah cukup u_u)

*tekan 5 + 1 + 2 + 3 + 2*

*tekan =*


Okay dah dapat jawapan. Sekarang dah jadi 13 orang. Sembilan lelaki empat perempuan.


Kebanyakannya superhero. Masak ah aku nak melayan lepas ni. =.="


ni dia pendatang baru. bakal mangsa aku dan izwan. hahhaa.
wo ai ni. i lap u. aku cinta padamu lalalala lagu kru.


Dia nampak cam sepet kan? Genetik belah mana pun tatau ah. Aku rase mungkin kena tempias genetik bakal makcik dia kot. Eh? harharhar. Tapi takpe, sepet pun masih boleh dibuli howkeyhh! Tiada istilah pilih kasih mahupun kesian. kahkahkah


nama : belum dikenalpasti
umur : sehari lebih
berat : aku agak lagi berat dari 1kg gula. hewhewhew
superpower : masih dalam kajian


Sebelum entri ni tamat, meh aku tunjuk abang dia. 


"gua otai. lu ade ape hal? berani masuk family gua bermakna lu berani kena buli sama gua. amacam dik? kecut perut? bhahaha!", kata amin kepada adik barunya.

nama : muhammad
umur : 3 tahun++
berat : boleh tahan
perangai : hyperaktif
superpower : gigit sesiapa sahaja yang disukai.


Ok bye.


#Motif : yeyey dapat anak buah lagi! ^^,
Thank you for reading this entry !

5 comments:

Unknown said...

macam bakal mengikut jejak langkah abg dia je.mana rumpahnya perangai abg, kalau tak ke adik kan.haha

Unknown said...

somelll baby!!! yang abg nyer kemain suka gigit orang, lariiii hehehehe!

nia marlissa said...

nampak mcm besar je baby tuh,rambut pom lebat je

melo Jieha said...

umo sy 18, sy dh ada ank buah 20 org..haha, gamat sungguh rumah.

sue perbs.. said...

bnyk nye anak buah... nak 1

Related Posts with Thumbnails