13/04/2010

sengalkah aku?

Assalamualaikum buat teman-teman, sahabat-sahabat, pembaca-pembaca, kawan-kawan, rakan-rakan, taulan-taulan, kenalan-kenalan, geng-geng, musuh-musuh, penjahat-penjahat, pencuri-pencuri, perompak-perompak, dan semua yang masih hidup di atas muka bumi ini.. Tak kira lah yang tengah beribadat ke, tengah wat maksiat ke, tengah berkebun ke, ataupun tengah bertarung antara hidup mati dalam jamban lantaran sembelit yang menimpa diri.. Salam sejahtera buat kalian..

Panjang tak intro aku?haha..

Hari ni tade entri yang menarik.. Cuma ingin melangsaikan tag yang telah ditag oleh saudari sarah.. Terima kasih kerana sudi mengetag daku yang malas ini.. Disebabkan anda, daku terpaksa mengetepikan sifat yang sedia ada dalam diri aku nih..

PERHATIAN!!
Sesiapa yang telah ditag, diharap dapat menyempurnakan tugasan anda selengkap mungkin.. Jangan dirajakan sifat malas anda tuh.. Jikalau anda tidak dapat berbuat demikian, dengan rasminya aku mengisytiharkan diri anda seorang yang pemalas tahap terkucil dalam seluar kecik.. Wahaha~

Untuk kemudahan korang, ni soklan tag uh.. Aku taruk semua skali kat sini.. Nak senangkan korang sebab aku taw korang memang pemalas.. Nanti kang tak pasal2 aku kena cemuh masa korang jawab tag nih..hak3.

1) Adakah anda rasa anda hot?
2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!
3) Cerita pasal gambar.
4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
5) Lagu terakhir anda dengar.
6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
8) Tag lagi 8 orang.
9) Siapakah orang no 1 anda?
10) Katakan sesuatu tentang orang no 5?
11) Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
12 ) Bagaimana pula dengan orang no 4?
13) Pesanan buat orang no 6.
14) Kata-kata cinta untk orang no 2.
15) Adakah orang no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
17) Persamaan antara kambing dan lembu.
18) Perasaan ketika anda jawab tag ini.
19) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal?
20) Gay or Les?

jawapan dari kembatolo ;

1) Adakah anda rasa anda hot?
tak pun..sebab aku cool..haha

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!


3) Cerita pasal gambar.
aku berkenan sangat seyh kat mata dye nih..ada tak dalam kalangan korang mata cenggini?kalo ada,bagitaw aku..nak wat calon..haha

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
bila?baru je kot..pizza king..ada kawan belanja masa besday..kenyang doe..burp!~

5) Lagu terakhir anda dengar.
sumer lagu justin bieber..baru minat..dan sekarang ketagih..haha

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar kawan aku borak..taley nyampuk sebab tengah khusyuk dan tawadhuk jawab tag nih.

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
din,pok deng,zudin,ayah din,dindin dan terbaru,uddin(terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam memberi gelaran)

8) Tag lagi 8 orang.
1-mira uttika
2-irine
3-wafaa
4-nadia
5-faiqah
6-arifah
7-hanim
8-syida

9) Siapakah orang no 1 anda?
seorang perempuan..cute,cumil dan mungkin amoi..haha

10) Katakan sesuatu tentang orang no 5?
nama gelaran miszcahye,suka membebel jugak,dan tengah mencari mr.right..kan2?

11) Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
encik ahmad tarmizi kalo tak silap..tengah angau sangat2..dan tengah menunggu rombongan putera masuk meminang..betol kan?kawen nanti jangan lupa jemput i..hakhakhak..

12 ) Bagaimana pula dengan orang no 4?
bagaimana ape ni ye?soklan tak difahami..tak dapat jawab..kuang3

13) Pesanan buat orang no 6.
adakah daku juga seorang qurratu a'yun?oh..bukan pesanan,tapi soklan..ngee~

14) Kata-kata cinta untuk orang no 2.
alamak..!cik murni,kau nak ayat cinta jenis cane?bunga2 ke?atau petak2?haha..sengal punye soklan!

15) Adakah orang no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
memang pun..dorang sebaya,dulu 1 sekolah dan sekolah dorang hanya untuk budak pompuan..kalo aku ni pompuan mungkin akan masuk situ jugak kot..!haha

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
tak kenal sangat..kawan alam maya kot..kawan kepada kawan aku..pompuan, n penjual jus asam boi kot..haha..*gurau2*

17) Persamaan antara kambing dan lembu.
adoi..takkan ni pun nak kena jawab..tak kenal ke lembu ngan kambing?dua2 boleh panjat pokok la..hahaha..

18) Perasaan ketika anda jawab tag ini.
sedikit penat tapi takpe..fun..*omputis you!*

19) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal?
memang pun..baru taw ka?da lama da dye sengal..kuar2 je,terus sengal..*rizman mane nih?*

20) Gay or Les?
tak perasan ke yang aku tag tu sume pompuan?takkan gay lagi kot..agak2 r der..wahaha~

Okeyh! Da habis.. Lega ala2 baru sembuh dari sembelit..haha. Kepada mereka yang ditag, selamat menjawab dengan cemerlang.. Jawapan hendaklah jujur..! macam aku..ha3
Daa.. Babai..
Assalamualaikum..

p/s- Boleh tak korang tolong klik banyak2 kat nuffnang aku tu..? Baru letak je.. Klik taw, leyh duit nanti aku belanja korang.. Janji!~haha

tak pasal2 kena tampar kat dahi oleh kembar aku..sape suruh sengal sangat..haha..
Thank you for reading this entry !

7 comments:

miszcahye said...

aduishhhh dush2
inchek din...
nggak perlu dimention kayak gitu dong...
im not searching...im waiting haha *blushing*

adrinaqamarina said...

soklan tag paling bebelit penah ku jumpe kot...
heee~

wafaazynal said...

ceit. nyo oyak kito angau pulok.
huhuhu. thanks for d tagg ye~

kembatolo™ said...

--> miszcahye
la..tak perlu ke?
mana taw mr. right terbaca entri nih..
boley gak dye cari miszcahye..haha..
sweet bukan?hakhakhak..

--> adrinaqamarina
ye eh?tang mana yang berbelit uh?
meh nak betolkan balik..haha

--> wafaa
orait..no hal..tapi keno jawab la tu..
kalo tidop,malas doh tag..haha..
bukan angau ko gitu?
oke,ore tukar,'dilamun fantasi cinta'..buleh dop gitu?ngee

wafaazynal said...

hoho.. nati nk tunggu laptop siap repair dulu.
baru leh jwb tag ni.
*ado kaitan sebab tag kali ni nk tau wallpaper
laptop kam. ;p
aih, nyo oyak fantasi cinta pulok.
haha. apo2 je la din. :)

arifah zainal said...

haha..abis doh bocor sumo rahsio budok2 nih..hak3..qurratu a'yun??wakaka..oh tidak din tidak...di mata ma abah mu mybe la kot..die mate ku...hanya anok buoh mu tu jah..hua3..

kembatolo™ said...

--> wafaa
orait..dop kesoh la bilo pom..hok petim,jawab!~
ahahaha..hom la..fantasi cinta..sedak kae bunyi~hoho


--> arifah
dop boco pun..selamat nga aku..haha..memey pun sebab aku nih masuk dale kategori laen..dih2?kategori tolo plop..hahaha~

Related Posts with Thumbnails