22/12/2011

Pengalaman PMR Saya

Saya ingat lagi detik itu. Detik yang paling mencemaskan sepanjang bergelar pelajar yang sudah menjalani kehidupan selama 15 tahun.


PMR tu macam menentukan hidup mati saya. Kalau saya cemerlang, umi saya dah janji akan bawak melancong ke korea. Eh lupa, zaman tu korea belum lagi popular. Istilah kpop pun belum wujud saya rasa. Mungkin masa tu idol-idol korea tengah sibuk buat plastic surgery. Takpun tengah tunggu pulih dari pembedahan. =P


Malam sebelum terima result tu tayah cite la camane perasaan saya. Serba tak kena. Menggelabah. Cuak. Eksaited. Semua digaul sebati seadun seacuan sehingga cukup untuk membuatkan saya tak lena tidur. Biasa saya tidur 8 jam, tapi malam tu, waktu tidur saya berkurang jadi 7 jam. Kira tak lena lettew. Hahaha.


Dah la tak lena tidur, boleh pulak saya bangun awal. Bangun sebelum subuh lagi. Seminit sebelum subuh saya dah bangun. Sempat la dengar azan sebelum tertido balik. Hewhewhew.


*Panjang pulak cerita aku nih. Fast forward >>


Bangun pagi, bersiap, sarapan lebih kurang, saya pun mengayuh laju basikal untuk ke sekolah. Semangat bukan main sampaikan saya tak perasan dah tiba depan sekolah. Nasib baik tak terlanggar pagar. Hahaha ok saya tipu. Saya pergi jalan kaki ajeww ~


Bila giliran saya dipanggil, cepat-cepat saya datang. Kemudian,


"Mohamad Izuddin bin Rahim! Awak dapat ???"


google. konon ni aku lah. T__T


Demm.. Kau kena tipu tahu tak? Aku tak amik PMR camane boleh ada pengalaman PMR pulak? HAHAHA. Kbaii !



Thank you for reading this entry !

25 comments:

Fizfai said...

aku tertipu~~~

Ainul Hayat said...

Tak amek PMR habis amek ape? Sowi, tak tahu sgt ujian-ujian kalau aliran skolah agama ni.

Mahirararara said...

ceittt ! haha lain bebeno nama dkt slip dgn nama dia HAHA

[k]o{q}i[n] said...

cett...

ishiko said...

tak amik pmr?
sekolah tahfiz eh

munirah said...

cett ;p punya ingt betul betul :D patot macam lain jeh gambar :D

Unknown said...

eh asal ko x amek pmr eh???

budak penjara said...

sama cam ak x amik pmr..haha

Solihin Zubir said...

cis! hahaha...

tak amek pmr pun bleh pijak kaki kt mesir nowh.. apa adahal kalo stakat result pmr teruk tu.. x pyh nk frust sgt.. heheh..

Anonymous said...

Ptut rasa mcm pelik je..seingat ak, MTAQ mne ada PMR.. SPM je.. adik ak tgkatn 3 relex je ddk umah skrg...

Kartini said...

haha sabar je lah

nur abidah ismail said...

abes exam ape? <<< okay mmmg x taw ape2 pasal exam tu...

aamalinaazman said...

kakakakaa
adoiii
asal x amik pmr eh?

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

Tak amek PMR, mesti Amek SRP or LCE kannn kannn? soooo mesti lahir sebelum 1978 kannn..coz abang aku yg lahir 1978 batch pertama amek PMR...ngeeeeee

FizaFizz said...

Hai Shaifuddin!! lol~

Anonymous said...

(Fezza kebot) patut ar nama pak cik ni lain, aq ingat ko dulu demam panas, tu yg tuko izuddin rahim, kot kot lar

Fasihah Supian said...

adoii tetipuuuu

sheeraY said...

wo . tertipu sikit

Unknown said...

teruknya result kau.haha

Auni Aizie. said...

Cehhhhhh tak guhhhhnaaa kau
kelar leher ko

Aretikz said...

haha.. sian sepa punya nma kena expose tu.. ahakz..

nia marlissa said...

lah sekolah agama ke dulu ? ssiyes bru thu .

Anonymous said...

Beb bagi num pin. Okey bai tu je aku nak komen memandangkan aku on guna hp hahahaha.. Bagi thru komen aku. Aku x approve

izuddinrahim said...

bro.. nak komen katne? profile ko pun xkeluar tu. hahaha. siap anonymous lagi. ayyo~

cimöt said...

caner tak amek pmr??musykil..

Related Posts with Thumbnails