08/06/2010

entri terakhir

assalamualaikum..
selamat sejahtera untuk anda sekalian..
salam sayang dan rindu tuk semua readers.. weks~ geli!

perasan tak tajuk entri ni ape? tak? baca balik..! whattt?!! entri terakhir?? wat the tuutt!! <-- ade respon iras2 ceni tak? iyep! memang ini akan jadi entri terakhir aku.. pasni tanak berblog da.. nak tinggalkan dunia blog seratus peratus.. lagipun, tade hasil kot duk tulis mende nie.. tulis banyak2 tapi yang baca sikit2 je.. sedih yang amat teramat bai.. nak salahkan siapa? korang la..! sape suruh tak promote kat kengkawan..? laen kali, buat r macam ni.. ni contoh paling senang aku bagi ;


"eh, ko nak baca tak blog best? ko bukak link ni, http://naughtytwin.blogspot.com ", kata dolah kepada kudus..

tak pun cenggini,

eton berborak dengan minah,"oit minah, nak tengok tak budak kacak..? sila usya blog mamat nie, http://naughtytwin.blogspot.com".

ha..! senang kan? tade la banyak sangat pun penggunaan air liur kat situ.. jangan risau, stok korang takkan abes punye.. kadang2, bersedekah air liur pun berguna gak, tapi kena kontrol la bai.. tayahlah sampai tempias kena budak lelaki sebelah pintu.. hak3

ade korang wat cenggitu? tade kan? ha..! tu la masalah korang, berat mulut, berat kaki dan berat kepala walaupun aku taw kaki dan kepala tade kaitan pun dalam ni.. haha.. korang berat mulut nak promote dan hasilnye, korang tak promote.. sekian kesian.. aku cuma nak bia ramai orang baca.. walaupun tak tinggalkan komen, ramai yang baca pun da cukup tuk puaskan ati aku.. lagi satu, kalo korang bukak ramai2, nanti trafik aku naek n then boley duit banyak2.. pastu kalo aku sedekah, korang dapat gak pahala kan? tu pun kalo aku sedekah.. kalo tak, aku bagi makan anak2 yatim.. cewah!~ statement tanak kalah.. taley blah betol.. haha..

ni nak pesan, korang tayah la nak pujuk aku berblog balik.. aku da kecik ati.. biarkan aku pergi membawa hati dan jiwa yang lara.. sakit ku rasa ku tanggung sendiri, ku merana ko tak peduli.. ewaahh.!! *lirik sendiri*

okay la.. cakap banyak pun tak guna bai.. sebab tu sumer tipu je.. hahaha.. sbenanye, ni tajuk asal entri aku, "entri terakhir di egypt".. pasni aku da balik mesia, taley da nak berblog macam skang.. sebab yang pertama, umah aku tade tenet dan sebab seterusnya, aku ada komitmen laen yang perlu dilaksanakan.. ecece, nampak tak kat situ bahawa aku seorang yang bertanggungjawab..? dan solehah..! wakaka..

tuk makluman, aku balik ni tuk bercuti sahaja.. jangan ingat aku da abes blaja ye kawan2.. tinggal setahun lagi pembelajaran aku.. doakan aku yep, ingat aku dalam tidurmu, tapi jangan sampai basah!! kuang3..

sebelom terlupa, aku nak mintak maaf ngan korang sumer seandainye selama ni aku ade wat korang terase atau tersiksa.. mintak maap eh?

ok daa.. babai~
assalamualaikum.. jumpe di mesia..

p/s-kepada kawan2, aku masih guna no maxis yang dulu.. kalo nak contact aku, call or msg je no aku tu.. aku da taley contact ikut tenet nanti.. ha3.. *sila simpati*




apsal bai?tak puas ati ker?



Thank you for reading this entry !

43 comments:

Anonymous said...

ni mesti nak suruh org ckp.. "alaa.. jangan laa berhenti plisss".. kan kan kan? :D

sape ckp takde promote kat kwn? bende2 yang ilmiah perlu laa disebarkan.. minus laa kekurangan here n there.. btw, takde sape yg perfect pun..

welkam bek to mesia.. wsalam.

'Athifah Markzzaki said...

oh awalnye anda balik~

daku di sini masih exam.. pun xsabar nak memijak tanah air..

thihihi..

well, slamat pulang ke Malaysia.

najihah iman said...

selamat pulang ke tanah air!
have a safe j0urney.. :)

Hafizin Jamil said...

haha...jadi tuh maley ni sudin...esok aku start merindui mum doh la...
:((
kekeke

atiqahidrus said...

heh. ala weh. rindu ar t. haha

eh soleh ke solehah ni?

nich said...

hahaha eley dek poyo jerk..
pijak perut kangg !!
hahahaaha

izuddinrahim said...

anonymous.
tade pon harap macam tu..cuma kalo boley ada r org msg cakap "i will miss your entry"..haha*poyo*

ye eh?promote ke?hahaha..tengs bebanyak..saje tulis nak panjangkan entri je..tak sangka lak~ha3

telima kasih~

izuddinrahim said...

kimmy.
awal ke?memang pon..haha..tape la, balik awal boley berkhidmat tuk mak bapak lak..ngaa~

tengs tuk doa tu..gud luck exam t..pulun study tu tapi jangan sampai miss kewajipn..he~

izuddinrahim said...

najihah iman.
tengs banyak banyak dan banyak lagi..haha

izuddinrahim said...

ubibadok.
insyaAllah mey..jadi kalih..redy2 la nop akat beg aku tu..buleh kiro berat..haha

rindu aku bukok la kemba tolo nie..hak3

izuddinrahim said...

atiqah idrus.
tayah nak rindu2 la..baek study tuk pmr tu budak..haha

sama je..soleh pun ye, solehah pun ye jugak..hahhaha

izuddinrahim said...

nichkhun.
apsal ni kak?tak makan ubat lagi eh?haha..saya poyo tapi taley lawan ke'poyo'an akak..superb punye..~

jangan pijak ngan heels!haha

akak, nanti blanje saya eh? bagi no akak skali..boley?

Fatin Aliyya said...

sakit jantong aku bacer.mati2 aku ingat ko nk berenti blogging.hailah...kot yer pon wat la farewell party.haha.

eh beb, jgn la berenti blogging.aku sll ja bpuji ko ensem dn sewaktu dengnnyer cm ko je x sedar keihkhlasan hakiki aku neyh.muahaha.=D

paperpon, welcum home.=D

izuddinrahim said...

eh eh..sori sori..lupa lak ko ade sakit jantung..lupa nak letak caution..haha

sebab ko puji la aku nak benti..sebab ko tak ikhlas..haha..tade la wei, aku tak benti la, cuma mungkin jarang hapdet pasni..paham2 la kan..

tengs~ ko da sampai umah kan?

Anonymous said...

moga selamat smpai....dan dipermudahkan segla urusan..aminn ya rabb...
transit kat dubai kan???

izuddinrahim said...

anonymous.
tak kot..tade transit katanye..tapi tataw la cane nanti..hehe

Bella Ayub said...

mak aih...kasihan nyer..

sunyi sepi la belog dea ngan fb dea nanti kan.. :)

rindu la plak nanti ngan kata semangat dea nnti


hak hak..kantoy daaaa... :P

paper pun

welcome home ok.. :)

Bidadari said...

eh. baru nk stat memfolow suda mahu berenti. uhuk.

Misshy Innz said...

ouh.
lame tuh tak online.
rekod derr !~


selamat pulang ke malaysia xD

Reen said...

kire ko nak kata ko ensem laa neh kan?
hahah
selamat pulang ke mesia yek!
boleh jenguk aku yg ngah blajar neh!
hhahah

izuddinrahim said...

bella ayub.
rindu bukak la kemba tolo ni..takpun g conteng wall kat fb..bukan tak on9 langsung, cuma jarang2 jela boley on9..tak sekerap skang..haha..

ape yang kantoi?hak3

tengs~

izuddinrahim said...

anoon.
aih?tape je kalo nak folo..bukan nak benti pon,jarang on9 je..ni mesti tak baca abes nie..haha

izuddinrahim said...

innz.
lama ke?nanti pandai r aku curi2 on9..cc kan belambak..haha

tengs!~

izuddinrahim said...

reen_sofee.
boley gak kalo nak cakap cenggitu..tak kesah pun..haha
insyaAllah..kalo ade masa..ngaa~

tengs!!~

Hizami Li said...

haha.
sabar sabar.
nama ku jugak jadi mangsa.
wakakaka~

Belleza~ said...

ada award utk kamu
sila amik ya
(ptut la cri2 shoutbox x jmp.da remove rupanya)

izuddinrahim said...

hizami.
sori bro, aku ingat nak letak orang laen, tapi tade satu pun yang sesuai..tinggal ko je..terpaksa la kan..?hahaha

izuddinrahim said...

suraiza.
tengs tuk award tu..tapi mungkin lambat sikit kot entri untuk award tu..tape kan?hahaha

Belleza~ said...

heehe takpe
sume org perlukan kerajinan tuk amik award tu sbb kne jwb tag skli haha

Anonymous said...

chop! gamba yg dekat entri ni tgh tunjuk penumbuk ke main "cak ceko dan gamit, cabut ceko taney kunyit" ?? ;p

izuddinrahim said...

suraiza.
orait~
kena tunggu rajin sangat2 baru leyh wat..haha

izuddinrahim said...

anonymous.
tu tengah tunjuk penumbuk la..nak try ke?haha

Masturah Idrus said...

take care ye!

ZayZareen said...

gud luck utk seterusnya...(huh..ingatkan nak g mna..welcome back..!! ) >.<

Bidadari said...

haha. terkantoi x abis bace. ade sedikit malu

Flower Detox Tea said...

first time tgk blog ni dah entry terakhir...suke lah bace blog ni..lagu best sangat!!!

Anonymous said...

Assalamualaikum.

http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=2632

nak kongsi link ni ngan encik kemba2.. semoga jadi panduan dalam berdakwah.. semoga istiqomah dalam menyampaikan ajaran Allah.. thanks for being 'adaptable'...

izuddinrahim said...

masturah idrus.
tengs~

izuddinrahim said...

zayzareen.
tade pegi mana2 pon..balik umah je..haha..

tengs~

izuddinrahim said...

anooan.
padan muka..sape suh baca separuh je?laen kali baca dari awal sampai habis..baru tak salah paham..

ha..!tak pasal2 kena ceramah..hahhaa

izuddinrahim said...

suma sweet.
suka eh?tengs~

saje je tajuk entri macam tu..bukan betol2 pon..da baca ke entri tu?hehe

izuddinrahim said...

anonymous.
tengs tuk link tu..dan tengs jugak sebab sudi singgah blog nie..hehe

Anonymous said...

welcome.. mmg dah lame singgah..

Related Posts with Thumbnails