27/04/2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DIJAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana..


assalamualaikum kenkawang sumer.. apa macam hari nih? ada tuah tak? ke da dapat malang bertimpa2? haha.. kalo malang, takziah la.. cuba tengok dari pandangan yang laen pulak.. kalo biasa da tengok ngan mata biasa, kali ni try pandang ngan mata juling.. insyaAllah, ada benda yang tersembunyi di sebalik setiap apa yang berlaku.. jangan putus asa dengan rahmat Allah.. sesungguhnya, rahmat Allah itu terlalu luas sampai tak terbayang oleh kita yang lemah ni..

sebelom melanjutkan entri yang kompem menyakitkan buah pinggang sebab terpaksa melayan karenah aku, ni ada soklan tuk korang.. "kenal tak gambar sape kat atas uh?" kalo yang kenal tu, alhamdulillah, dan tahniah bagi korang sebab dah kenal ngan mamat hensem nih..*bodek2*.
bagi sesape yang belom kenal, meh sini aku kenalkan.. masuk rapat2 sikit.. tapi jangan bagi tersentuh, haram taw..!ngaa~ aku gitaw sekali je.. kalo tak dengar nasib r.. melepas r korang nak kenal ngan mamat hensem, kacak, tampan, macho, dan insyaAllah subur ni.. hahaha..

beliau ialah BEN ASHAARI.. nama dye lam ic aku tataw.. kalo korang mengidam sangat nak taw, tanye la dye sendiri ye.. tapi AWAS! dye da ade wife oke.. jangan nak gedik lebih2.. kang kena terajang ultra seven ngan bini dye uh.. hak3..

okeyh.. seterusnya, sebab kenapa aku mahu blog aku dijajah *kenapa dijajah?blog aku dah merdeka lah..haha* oleh BEN ASHAARI kerana..dot..dot..dot.. tengok bawah!~

1. sebab dye ni kacak kot.. dah la kacak, pandai lak tu.. keje memang kaw kaw r.. seram aku nengoknye.. haha..*jangan salah paham!*
2. sebab aku tengok dye nye blog punye la ramai folower.. anak, bapak, datuk, sumer ade.. dahla tiap2 kali aku jenguk asyik bertambah je.. jeles i..wahaha~
3. sebab aku heran kenapa dye boley buat entri berlapis-lapis dalam sehari.. dye da la keje, ade wife lagi, dipendekkan, memang sibuk la.. heran kan? otak sure meletop2 nie..ngaa~
4. sebab yang terakhir, aku nak jadikan dye mentor dalam berblog.. sebab ni sebenarnya yang paling utama kot.. tapi aku letak last disebabkan oleh keSEGANan diriku ini.. mane tak segan, dye tu dah la femes.. aku nih ape la sangat..*gaya sedang gigit kuku*.. lalala~

daa.. cukup panjang la kot.. kalo karangan dajah 6 dulu, mesti dapat a kan panjang2 ceni.. harap 'abang' atau 'pakcik' ben dapat jelajah blog nih..*muka penuh harapan*

akhir kalam, tade kalam dah..
assalamualaikum..

p/s-sesape yang rase nak dijajah oleh abang BEN jugak, sila klik kat sini..hoho
Thank you for reading this entry !

8 comments:

cik annur said...

blog demo lagi sedak ambo sero..pnuh informasi woo...huhu~

abangfaizul said...

tunggu je giliran k. abangfaizul punye dah kene terajang dah. eh silap, terajang plak.. terjah la...

selamat maju jaya

Nor Hanis said...

ensem gile mamat nih. I mean Ben Ashaari.

Ada iras2 Jimmy Shanley.

blog gossip kah ini??

zzzzz

izuddinrahim said...

hahaha..kan da cakap..memang mamat tu hensem..eh, tak baek panggil mamat..dye lagi tua,kena hormat sikit..pembetulan, abang ben memang hensem..!ngee~

ada rupa macam blog gosip ke?hadoi~

izuddinrahim said...

-> abang faizul
tengah tunggu la ni bang..lambat jugak eh?haha..ntah ape la dye citer pasal blog nih nanti..hahahaha


--> azwani ali
blog ambo baru lagi..blog dio tu otai doh..hehe

cik annur said...

xpooo...mulo dri bwoh slow2~
mno ado mugo hok paka jdi hebat n soho slaluh...
slow2 n stedy..sek kito kae stedy sokmo..haha

Anonymous said...

THANKS follow me
follow u blk =)

izuddinrahim said...

sama2..tenkiu jugak sudi folo balik..hehe

Related Posts with Thumbnails